BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas

  • masa pelepasan:2024-02-19 20:41:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:451
  • Penerangan pantas:

    Babahoyo,Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam se

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,BabahoyoPenukar tegangan tinggi elektronik, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

BabahoyoBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah,BabahoyoParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkan, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Benteng BeaufortBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

biaya produksiPasukan pengubah kuasa

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

PenawaranPenukar jenis kering

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,BabahoyoTanda pengubah kuasa jenis kering, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

BabahoyoBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan

BabahoyoMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar

  • PadebornJembatan pengangkutan profesionalKekasih oleh banyak pengeluar

    PadebornJembatan pengangkutan profesionalKekasih oleh banyak pengeluar

  • PadebornBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAnalisis kekurangan pasaran ind

    PadebornBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAnalisis kekurangan pasaran ind

  • PadebornPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTafsiran terperinci

    PadebornPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTafsiran terperinci

  • GarzwinPengubah distribusi 10kVCara mencapai pembuatan berkualiti tinggi

    GarzwinPengubah distribusi 10kVCara mencapai pembuatan berkualiti tinggi

  • GilbertPlatform angkat hidraulik bergerakCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

    GilbertPlatform angkat hidraulik bergerakCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

    GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

  • segera:Peringatan: Maklumat BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas memberi anda BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas oleh syarikat kami, perkhidmatan BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas. BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BabahoyoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaTekanan kewangan jelas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!